wake up in the morning..

Alltså måndagar, måndag, måndagar.
Alltid ska denna dag börja förjävligt eller ha något förjävligt i sig.
Och dagens förjävliga blev.... uppväckningen!
Mamma kommer in o väcker mig, hojtar om vars datorn är osv osv osv.
slutar med att jag ändå somnar om, men då hon sedan inte ger upp och
rycker bort täcket, sådär jävla jobbigt ni vet? ja, då var det bara att stiga
upp och dra en lång ramsa med svordommar.

åh, måndag, bli lite snällare mot mig!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2639643.ab
Vanessa, you better kolla in detta! till den 26e borde det vara borta va? haha
tragiskt.


Så, nu jag ska nog ändå gå och lägga mig igen.
Fast är det värt det? Ska väl ändå upp på ca 60 min iallafall.
Men 60 minuters sömn kommer nog vara bättre, och kanske resultera
i en gladare johanna.


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0