Well, hello there!

Dagens ordvitsar:

- Det var kul så länge det varade, sa infektionsläkaren om såret!
- Om man klonar en sjörövare borde man ju få en piratkopia!


haha sitter i skolan och har ritkigt kul åt sånahär! ;D

Idag får vi även sommarlov! hallelujah;>
har just gjort omprovet för Matte B, och vet ni vad... jag klaradet!:D
ALDRIG MERA MATTE! gud, det här är verkligen min dag :)

Sen ikväll så ska vi ut och äta med klassen, sedan blir det mys på Udden med kubb osv.
Och när vi ändå talar om kubb så kan jag ju berätta att jag och pappa gav syrran och james
en rejäl omgång smisk igår, i kubb då :D vi var oövervinnerliga! :D

yäyä, nu skajag gå och se vad mina kära klasskamrater gör.


Pussfännnzz!
ps. vanessa du måste ringa mig! väldigt viktigt, enormt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0