who do you dance for

Märker att jag kommit in i en bloggperiod nu.
Får ett såntdär litet bloggsug då och då, även fast jag inte har något speciellt att
skriva om. Men vissa verkar gilla att läsa om mina dagliga aktiviteter,
iallafall om man kikar på statistiken ;>

Vad har hänt idag?

Stora grejer enligt mig, eller en stor grej, har nämligen övningskört för första gången!
Gick faktiskt riktigt bra! Eller ja, var gudomligt läskigt i början... var lite rädd för gaspedalen
och den där jävla kopplingen. Men till slut så fick jag till det där med att "möta upp med gas".
Så det är bara att nöta som gäller!

Sedan så har dagen inte varit så mycket mer spännande ;>
Varit trött som en sopsäck, somnar 3 gånger under kvällens lopp.
Så jag vet inte, är det ett tecken på att det fattas lite sömn?
iiii dont know.
Ska iallafall snart dra igång mitt nattliga Sex and the city-Maraton :D

Inför morgondagen är planerna inte speciellt stora, hoppas på att få umgås med james iaf =)
Sedan så skadar det ju inte ifall vädret vore bra, vill sola!


Godnatt fännzzz ;>



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0