a man from Argentina

Dagens visdom:
Jag var mycket dyster, för jag saknade skor, tills jag mötte en man utan fötter.



Tänkte prova en ny variant, "dagens visdom..".
Om någon känner klagomål över detta, att ni inte klarar er utan Dagens onödiga vetande
så hojta till!


Anyway...

Helgen som snart lider mot sitt slut, har varit najs :)
Umgåtts med jamesan mest ♥ även hunnit en sväng på stan igår.

Denna dag då.. finns inte så mycket att säga om den faktiskt ;p
Vaknade upp hemma hos james, mys mys mys!
Käkade och sedan for vi därifrån vid 2 tiden, då jag for hem till mitt och han vidare till gymmet :)

Sen dess har jag mest lallat på, hjälpt pappa med lite grejer osånt.. = noll action.

Tänkte just "hade jag velst läsa detta, om någon annan skrivit det? nej.."
Så förlåt för ett tråkigt inlägg, men jag har inget bättre för mig!

Kommentarer
Postat av: anna

duuuu, jag vill faktiskt att du har kvar dagens onödiga vetande ;O det var sjukt kul! men du får gärna ha dagens visdoms också =p haha

2008-03-09 @ 21:38:36
URL: http://anannan.blogg.se
Postat av: vansucha

håller faktiskt med talaren nedanför... med dagens visdom låter du så vis.. liksom, lite för vis.. men ha både och!.. sen så hade du snajsig bakgrund:p! satan vilken lång kommentar. men är ju alltid kul med lite åsikter. och speciellt av mig juuuuue!

2008-03-09 @ 22:41:59
URL: http://vaanessa.blogg.se
Postat av: vansucha

oj. blev visst talaren ovanför.
här får du en till kommentar! pussnyp!

2008-03-09 @ 22:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0