and all i can do is, try.

Dagens onödiga vetande:
Spetälska är den minst smittsamma sjukdomen av alla smittsamma sjukdomar.



aaaah, varför gjorde jag sådär!

Hade skrivit ett helt inlägg, ganska långt,
men så blev jag less och tänkte -"vem fan vill läsa detta?"
Så jag tog bort allt. Bra johanna, väldigt bra.

Dagen har sett ut som följande:
Vaknade runt 11 tiden, tacka gudarna för en skön sovmorgon!
Hade egentligen friluftsdag, men ack..
så jag och gulljames bestämde oss för att ta en skön sovmorgon ist! :)
Han kom hit redan igår, då for vi och hyrde film osv.. Dock ingen vidare bra..
Kommer inte ens ihåg vad den hette, så det säger väl endel.. handlade om nå mutanter osv.
Ah, och idag så har vi varit lite flitiga och försökt jobba matte, vilket inte gick så bra..
matte B = SVÅRT! gah.. gud vare med mig tills sommarlovet alltså!

Och ikväll är planerna:
+ Se klart alla Andra Avenyn avsnittena, missat en hel del då det inte funkat att kolla..
Nå program som fattas i min dator tydligen, men det verkar ha fixat sig? :)
+ Sola (jag vill bli bruuuun!) Mamma måste dock fixa solariet först, nå tjofs tydligen.
+ Finula på projektet
+ Fixa digitalkameran för imorgon


Ah då vet ni.. blev dock inte så mycket bättre inlägg, än det som jag tog bort.

/ Johallahalla!




image126

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0