furniture and lights

Dagens onödiga vetande:
Livslängden för en svensk råtta är max tre år.

Hey jippi yo!

Idag sparkade skolan igång igen.. -"OH SHIT!" tänkte jag, men travade mig ändå dit.
Men innan allt det så hann jag duscha, äta grötfrukost och även svimma, händelserik morgon!
Stod i duschen, just gnuggat in lite shampoo i håret och så PAFF..
utbrister -"mamma, jag håller på att svimma!" och i världens ståhej kommer hon till min räddning :)
tack tack, kunde faktiskt ramlat och slagit huvudet i duschdörrarna eller i toaletten t.o.m... ännu värre!


Själva skoldagen var helt okej, varken mer eller mindre.
Kom sedan hem efter att ha tagit en omväg hem från bussen, gode skönt väder!
Vill även hälsa till moder-natur att jag är glad för att det är ljust på morgonen nu, gah!
Kommer dock att klaga på detta innom några veckor.. men just nu är jag nöjd!

Är även nöjd över att jag har en helt okej skoldag imorgon och efter det får jag vara med jamesan <3
Puss och nyp i stjärten på han! ;)


Sex and the city nu, SISTA AVSNITTET! :(
vetefan vad jag ska följa för serie sen.. huh..

TJARÅ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0