Not a perfect day


» Dagens onödiga vetande:
Utan färgmedel är Coca-Cola grönt.


Auuffhh.. gode trött och sliten tjej, någon?! Ah, hära!
Kan ju bara meddela er att jag aldrig haft såhär ont i min kropp..
Man kan tro att en elefant har sått och steppat på min rygg, eller bara världens träningsvärk.
Men nu är läget så, att det är inget utav det.
Utan monstret bakom det hela är en förfärlig och ovälkommen magsjuka som
stötte på mig i tisdagsnatt. Kände mig väl lite halvtrasig hela måndagen och runt 3 tiden
kom svaret på varför. Så från 03,00 till ungefär 12,00 igår på dagen så spydde jag konstant, fyfarao!

Bra och dåligt med magsjuka:

- Man får vila (både bra och dåligt)
- Någon passar upp en hela tiden (oooh.. ljuvligt!)
- Typ blodspränga ögon (dåligt.. lät även väldigt äckligt, men det får iallafall jag)
- Varm + avslagen cocacola, dag som natt.. (det funkar..)
- Äta frukt (inte klagar jag, det är fettt nice!)

Så ja, med detta kan vi konstatera att det trots allt inte är SÅ tokigt att ha magsjuka! :)
yeah right.....
Som jag och james kom fram till, att magsjuka är en snajsig diet, man går ju ner endel!
-"Just nu, nya magsjukedieten! För dig som vill förlora kilon på några få dagar!
Finns i din butik idag, BLI SMITTAD NU!"
yeah right på den med....

Så vad ska Fröken Hansson göra idag då?
Jadu nicke nyfiken.. Ska ta det allmänt lugnt, vila upp mig, i guess.
Blir även att se på Solstrom då den laddat klart, om drygt 4 timmar..
haha segaste datorn ever! Men det är nog värt väntan, persbrant är ju med! :)
Sen så blir det väl att lalla på, sakna james, dricka avslagen cola & äta apelsiner!
Vilken underbar dag detta ser ut att bli! hallelujah.. <3

aja, ska avrunda hära..
tjahej fanzz!

Kommentarer
Postat av: VANSUCHA

men vänta nu... varför ska du ha varm och avslagen cola när du kan dricka vanlig och kall cola? haha:p

2008-03-26 @ 22:46:02
Postat av: jaag

Därför det hjälper mot illamående;D vet ej varför, men det kan göra under!:D

2008-03-27 @ 00:29:53
URL: http://johahannahansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0