stop and stare

image122




Ja, då var även detta lov över, om 6 timmar för att vara exakt. Vet egentligen inte varför, men har alltid en konstig känsla i kroppen sista lovdagen. Eller jag vet ju visst varför, egentligen, jag vill väl helt enkelt inte tillbaks till skolan, efter att ha haft en underbar ledighet på 12 dagar. Vad har jag då gjort under detta lov?

Varit till största del med jamesan, vilket alltid underbart! :) Vi har väl gjort lite allt möjligt.. han & jocke hade gemensam 18års fest i första lördagen på lovet, var snajsigt! Även vanessa har haft sitt partaj, kollade film och käkade vårrullar ^^ Och för att fortsätta på vårrulls-temat så blev det även de på en födelsedagsfest som jag följde med på med james & hans family :) Var riktigt roligt där stundvis! My heart will go on är förövrigt en topplåt att sjunga då alkoholen är i kroppen, är väl enbart james som förstår detta xD
Sen så har det varit massa annat skoj, ännu en rolig busshändelse inträffade för mig och jamesan. Vi har sett allt från roliga alkisar, kåta damer som svingar runt stolparna med en sensuell känsla och nu, en rullator-tant som ramlade och slog bakhuvudet.. Okej, det var inte så roligt för henne iofs. Men hennes svordomar var desto roligare och oväntade :)

Vad har hänt det senaste dygnet då? va va va va?
Gårdagen tillbringades på stan, ah.. -"håll i slantarna idag johanna!" tänkte jag.
Men jag fann mig en jacka, som jag faktiskt behövt länge! Men ack så fattig är jag nu..
For sedan hem, käkade lite snabbt och började sedan stryka, som mamma tjatat om nu i X antal dagar. Efter ca 1½ timme drog jag iväg till maxi med mother, hittade mig "Rena Rama Rolf" och en rolig Citatbok, får de då jag fyller år ;> hööh.. en månad kvar! Kom sedan hem, ett snabbt telefonsamtal till james och plötsligt så var jag påväg hem till han :) Väl framme så spelade jag lite NBA live och sedan kollade vi på "Supersugen" haha, kul film!
Sen blev det sleeptime.

For därifrån idag vid 3 tiden, huh :(
Sen dess har jag bara lallat på, trixat lite med kameran och slöat allmänt.
Borde plugga, men naaaa.. lov ännu ju :o Så kan man också tänka, fall man heter johanna.


Well, för den som orkat läsa enda hit ner, så plus till er!
För här kommer nämligen dagens onödiga vetande...


Dagens onödiga vetande:

Det finns över 500 namngivna fobier.
En av de mer sällsynta är dendrofobin där man är rädd för träd?

/ Er överspända bloggare, johanna!

Kommentarer
Postat av: james

hah, ofta man kan ha fobi för träd ;D

2008-03-05 @ 21:50:26
URL: http://johahannahansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0