take me away

Dagens onödiga vetande: elefanterna är det enda djur som inte kan hoppa.




Det finaste mina ögon någonsin skådat? hörreni.. det kan jag lova! ♥





Jotja!;>
Har väldigt lite att göra för stunden.
Som vanligt vid den här tiden ^^ Vad gör man egnetligen med kvällarna under veckan?
Ingenting. Åh herregud, "lev dagen som om det vore den sista".
Faktiskt ganska omöjligt att leva efter det..
Hur ska jag kunna ha den perfekta morgonen, den fantastiska dagen
och helt problemfria stunder ett helt dygn? Livet är ju inte riktigt uppbyggt på det sättet ;>
Däremot "Du lever bara en gång" är ett helt okej talesätt, eftersom det är ju faktiskt sant.
Om man nu inte förvändlas till nå hokuspokus efter döden och blir spöke osv... :o eh..
Okej, skrev nog mest detta för att jag låg och tänkte på det när jag solade för två sommrar sen,
eller för kanske 20 minuter sen i solariet. Mycket möjligt det också, jojo :)

Hur mår jag annars då, haft en bra dag osv?
Jo jag tackar, varit en helt okej dag. Hyfsat slött i skolan med bara projekt, nk och en nypa engelska :)
Drog sedan hem rätt så fort, kände mig rätt så hängig i huvudet.
Vilket inte är direkt bättre nu.
Huvudvärk, yrsel och illamående är väl heller inte någon snygg kombination.
Vore ju rätt så synd att bli sjuk till påsk.. Men ah, ska inte dra på för höga växlar nu.
Men annars så, hade velat ha en viss james här just nu..
Hur hängig man än känner sig eller hur dåligt man än mår,
så blir allting alltid bättre då han är omkring en, thats true true true! ♥


Imorgon då?
Skola som vanligt.. Nk, matte matte matte matte.. Fy och smisk på matte B, helt vilsen!
Blir ju plugg under påsk, det är ett som är säkert! Förstår inte varför man ska stressa sig
igenom massa grejs, som man ändå sedan kommer glömma bort inom några månader?
Ser ingen större vits med det. Men har jag tur så slutar jag tidigare, dock pga ett läkarbesök.
men spelar ingen större roll =)

Nåja, ska börja pysa mot sängen nu, i think :) skadar ju inte att lägga sig i tid.
Så hejdå till er och tusen pussar till james <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0