time, time, TIME!


Far åt skogen med försenade labbraporter! blir crazyyyyy..
När jag väl tagit mig i kragen för att göra klart den,
tror ni inte jag fastnar på "disskutionspunkten" då?
Jo fyhelvete.. ;D sitter iallafall och googlar efter bilder på druvor, vindruvor alltså.. ska göra en bild om hur druvsocker oshit funkar, för det har väl med fotosyntes o göra?
Ah, jag hoppas jag läst rätt i boken..
Måste lämna in detta imorgon, INNAN LEKTIONEN.. gud vare med mig alltså!

Annars händer inte så mycket, lyssnar på "stockholm i mitt hjärta" med Lasse Berghagen..
han är ju en redig karl alltså! <3


Anyway, ska jobba vidare på nk grejen nu.. sen sova! :)

och du.. sov gott, så himla gott! Smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0