whatever it takes


Men tack, äntligen fungerar det att gå in på bloggen.
Blev något irriterad inatt, runt 3 tiden, då jag var bloggsugen och så fungerade inget.

Men iallafall.. fick lov igår och det är väldigt uppskattat!
Kändes som att det verkligen behövdes lite ledighet nu :)
Och själva skoldagen blev betydligt behagligare än vad jag trodde..
matten på morgonen gick dock väldigt seg, men överlevde ;>
satt mest och gruvade mig inför nk provet...
men hey, det gick ju galant! eller kändes det som. Återstår att se om läraren är lika nöjd över mina svar, som jag själv var. Kände mig som en liten allvetare där jag satt :) haha
Sedan så blev även projektet klart, gudomligt skönt att det är över! hallelujah...
Travade sedan in mot stan med jamesan och vi tog oss en lunch på Sub :)

Vi for vidare hem mot mig, tog oss en powernap och lite sånt ;>
Hann även smälla upp två hyllor under kvällen, blev snikkkt!
Sedan hände inte så mkt mer, vi vilade lite till och sedan mådde älsklingen inte
så värst bra, så han for hemåt :/ krya på dig ! <3
Och resten av natten satt jag typ vid datorn, hade förfärligt tråkigt och lyssnade även igenom tre skivor med Lifhouse! <3 börjar inse på riktigt hur bra dom är! Finns ju även en person som är i mina tankar konstant då jag lyssnar på dom, och det är såklart james.
Det är liksom "vårat" band typ :)


Everything he does is beautiful
Everything he does is right!


Vad händer idag då? Vet faktiskt inte.
Tänkte hoppa i duschen alldeles strax och fräsha till mig :)
Känner mig ganska sliten då jag satt uppe så pass länge inatt och vaknade tidigt imorse.
Sen så är kvällen väligt oplanerad, men vanessa odom kanske kommer hit? :)
Annars så får vi se vars livet tar mig! ;> hööh..

Kanske att jag försöker göra klart i mitt rum okcså? vore ju på tiden.
Nåja, blev ett väldigt långt inlägg nu också.


Later! Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0