black and gold

Hej folket, hej världen!
nyss kommit hem från skolan, eller hem o hem.. sitter i james hem :)
Tack och lov så överlevde jag dagen i skolan. Och eftersom jag faktiskt gjorde klart
ca 5 arbeten igår, så kunde jag glatt lämna in dom idag!;> sjuk lättnad!
Sen så hade vi som sagt NK grupprov.. haha, ja det var ju en rolig grej. ...eller?
Nja, vår grupp fick väl ungefär G :) även fast jag tyckte att vi låg på VG!
Men, mariannes penna och hjärna var inställda på G idag också.. tooo bad.

Sen så kommer jag även att ha omprov på np i Ma B nästa vecka
och nu ska jag fanimej tagga till! :o Nu får det vara huuuur tråkigt det vill, jag ska fixa det ändå!
För annars får jag fortsätta med det till hösten och det vore väl sådär? eh jo.


Dagens onödiga vetande:   
Tusenfotingen har aldrig mer än 710 ben.

Det var något nytt faktiskt, alltid trott att den har 1000 ben..
men ja, 710 räcker väl egentligen? :)



Nåväl, blir väl att hitta på något med James sen när han kommer hem
från körskolan ;> Funderar på att tvinga han att ta en powernap med mig,
brukar dock inte vara allt för svårt :)

Kom just på en sak, eller jag tänkte på det igårkväll egenligen.. men..
- Om man är jätte kissis så säger man oftast -"åh jag fick springa till toaletten"
MEN! man kan ju inte springa när man är kissnödig? Enligt mig är den personen
som gör det en riktigt... håll-emot;are! Eller vad säger ni, kan ni springa då ni är
jätte kissnödig? Berätta, snälla!


Det var allt för mig, över till vädret... tone?





Kommentarer
Postat av: Anonym

jadu, om det nu blir nå kiruna :O vi vet ju ej vart vi ska bo än och farmor vill inte ha massa ungar som kommer in i natten haha.. så jadu, men annars blir det pdol, för HÅKAN ska jag tamejfan se! :)

2008-05-28 @ 22:57:36
URL: http://ericaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0