eight days a week

Dagens onödiga vetande:
Giraffen anses ha det högsta blodtrycket.


Hej alla fännzz!
Tror det var ett tag sen jag bloggahh ;> men har väl helt enkelt inte haft tid eller lust.
Trist för er. Stackare..
Men iallafall, långhelgen har varit heeelt nice :) Orkar inte dra nå långrandigt om det.
Men var med james största delen, så bara det bådar ju gott! <3

okej.. nu kommer jag faktiskt inte på något jag kan skriva om. Huh..
Så det blir väl det vanliga, vad har hänt idag?


- Vaknade hemma hos james, dog en snabb frukost och drog sedan mot skolan.

- Väl i skolan så visade det sig att vi hade sista delarna av NP i engelska.
Läs- och skrivförståelse ;> gick väl hyfsat, återstår att se.. håll alla era tummar för mig! eh jo.

- Slutade 2h tidigare, så det var skönt. Men mindre skönare var det ute.. visst, solen lyser men det blåser mer än vad min hårtork gör under ett år. Hööh, dålig jämnförelse, men thats it.

- Kom hem och här sitter jag, kollat på lite Andra Avenyn, vilket jag gör varje måndag.
Åt nyss ananas också, mums! Är väl middag här i huset snart också, vad bjuds det på idag?
Nä, inte vet jag, för det är ingen hemma ännu som kan göra mat.
Visst, jag kan laga mat.. men vet inte om alla i min familj anser att fil&flingor är en riktig middag.
Nå, det tycker jag.

- och vad ska jag göra ikväll? Det är också en bra fråga!
Vet att jag måste plugga matte, som faaaan.. men har ingen ork!
Min mattekompis/kära pojkvän, kände även att det är helt rätt att svika mig & mattenboken
precis innan nationella, men det är helt okej. Jag kan, jag kan klara det själv... :(
Just trying att peppa dig, men hohoho.. ;>

- B
lir även en prommis senare tonight. Skönt. Ja.


Ps. nu kom mami&papi hem.. = middag!
ciao fääännz!




image156




Kommentarer
Postat av: jamie =)

Det är inte ens någon idé att jag kommer att plugga till matten, jag kommer ändå faila:

2008-05-05 @ 21:31:15
URL: http://johahannahansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0