freaky friday

Dagens onödiga vetande:
Om du bankar huvudet i väggen förbrukar du 150 kalorier per timme.

Varför inte, börja banka redan idag och fixa kroppen inför beachen 08!

Han vet hur man bankar rätt?
image159


Inget nytt, inget gammalt. Inget roligt, inget tråkigt.
Att berätta.

Eller.... ?

Var iallafall sista dagen på dagiset idag, för den här veckan ;> återkommer på måndag liksom.
Första veckan har väl varit rätt så okej, är väl mest de tidiga mornarna som är en pain in the ass ;P
Men det är bara att bita i det sura äpplet och le ;>
visst brukar man säga så? ah, lät bra iallafall!

Vad händer i helgen då?
Den som visste.. är sämst på att planera helger.
Och även om man planerar in något roligt, så blir det ändå inte av?
Ja, det är ju jävligt sämst...
Men det brukar väl lösa sig ändå, på något sätt ;>
Med rätt sällskap så, vilket jag alltid har :)

Nå, vad har jag mer att berätta.. jo, Ashton Kutcher har avslöjat att han har ihopväxta tår.
Ja, hela världen intresserar sig i det, även djurrättsorganisationen PETA.
De vill tydligen använda skådespelarens fötter i en kampanj för att uppmärksamma
hur ankor tvångsmatas för att få fettlever, som sedan säljs som en delikatess.
Ja, det är ju ett bra budskap.. yo på ashton!




Nu ska jag bege mig härifrån och lalla mot sängen där james ligger och ser
lagomt deprimerad ut ^^ hah..

Godnatt fänzzz!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0