when two are one

Hej sommarsverige!
Ännu en dag då det är drygt 20+ i skuggan och nästintill vindstilla
och frågan är, älskar vi det eller älskar vi det? Jag tror på det första svarsalternativet! :)
Varit sånt här härligt väder ungefär hela denna vecka och har faktiskt
börjar få lite "sommarlovskänslor", vilket jag verkligen inte hade för ungefär en vecka sen.
Så ja, vi kan konstatera att sommaren verkligen knackar på dörren just nu!
Hallelujah!

Igår, fredag, var en väldigt skön dag! dock lite surt att våran klass är ungefär den enda
som går heldagar och har prov oshit. Men vem vet, vi kanske kommer få njuta dubbelt
så mycket sedan då sommarlovet kommer, om ca en vecka!
= vårat sommarlov kommer bli bättre än alla andras! HA!

Gårdagskvällen tänkte vi först spendera uppe på Mjölkuddsberget, tänkte grilla osv.
Fast tur var väl det, att vi inte for, eftersom det stod i tidigen idag att en misstänkt bomb
hittats vid grillplatsen, just den som vi kanske skulle ha suttit vid? Ja vem vet.
Luleå är kriminellare än någonsin!
http://www.kuriren.nu/nyheter/artikel.aspx?articleid=3730837

Så vi (jag, vanessa, sofie och johannaN) for istället till stan.
Satt i Norrahamn och tog massa kort. Sedan bestämde vi oss för att gå och fika
på roasters, dit kom även Lindberg och linnea lite senare :) Myspys yoooo.
Sedan runt 22,45 tog dom andra bussen mot sunderbyn medans jag tog bussen
till andra sidan stan, Hertsön :) Ja, väl där blev det lite irriterat..
Kom fram till james lägenhet-radhus-liknande-portdörr och var rätt
säker på att den skulle vara olåst, vilket den alltid är ;>
men såklart, inte efter kl 22.. men det tänkte ju inte jag på!
Så, jag rycker i dörren men intefan öppnas den..
Där stod jag, bredvid en låst dörr och utan pengar på mobilen.. hahaha!
Jobbig sitts!
Stod där och var förbannad och i hopp om att james skulle ringa vilken minut som helst
och vara lite orolig över vars jag var, vilket han gjorde efter ca 20 minuters väntan :D haha

Kvällen avslutades med att kolla på Goldeneye och lite scrubs.

Och idag ska vi bege oss ut i det fina vädret, spanat in en kulle som vi ska lägga oss
på och steka lite! :)

Puss fännzzz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0