feel this

helg helg helg helg!
hallelujah! :O


Kom hem redan vid 11 tiden idag, ruggigt skönt när det t.o.m. är fredag, inte fy skam..
Hade sista provet i företagsekonomi imorse, ska nog inte uttrycka mig om hur
det gick eftersom jag faktiskt inte har en blekaste aning.
Stundvis gick det bra, sedan kom en såndär jobbig uppgift som man tappar allt
självförtroende på! hua..

Nåja, blev alltså ingen historia eller nk för min del heller idag, orkade inte sitta och hänga
i skolan i över 2-3 timmar som en uppstoppad räv..
så jag tycker att jag gjorde helt rätt i att fara hem :)
Sen får vi väl se vad frånvarolistan tycker om det, men ..

Just nu sitter jag väl mest och lyssnar på CB, kollar runt på bloggar och sådans fränt!
Vet inte vad jag annars ska hitta på, en tupplur vore ju faktiskt rätt skönt.
Funderar på att överväga det förslaget.. :) eller vad säger ni?
Fast nej, spelar väl ingen roll vad ni tycker, bara jag som kan känna och tycka.
Bara jag som kan känna och tycka vad som är fräckast för mig, helt klart.


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0