live your life


 

     


 

En tråkig fredagskväll brukar resultera i nya bilder, redigerade och snygga.
Varsegoda! Tack tack, säger ni. Inga problem, säger jag!




ah ;> johanna hansson här, henne som ni inte ser så mycket utav periodvis.
Den perioden är slut, för denna gång.


Dagen i all ära har sett ut som följande:
- Seg uppstigning klockan fuckin' 06:10, trodde för ett tag att jag skulle tippa omkull.
Men nej, jag höll mig på fötterna. Tur det mina vänner, annars hade jag ju försovit mig...
...som att jag någonsin sagt nej till det tidigare :O

- Skoldagen i sig var hyfsat seg, men ändå rätt okej om jag ska vara ärlig.
Tror inte jag säger mer än så, för då kan det verka som att jag gillar skolan.
Men jag gillar bara klassen, inte skolan. Vi har föresten hittat ett nytt spel på skolan!
yä yä wow wow! vi blev snabbt beroende.

- Kom hem kring 4 tiden, hungrig och lite halvgrinig sådära.
Någon hemma? Men nej, räkna inte med det. Alla var på pappas jobb och hjälpte till
men inventeringen, utom jag, det bortglömda, lite sådär ensamma barnet.
Nu lät det värre än vad det egentligen var, njöt faktiskt lite utav min ensamma tid.

- Ikväll blev det att kolla på idol, och jag har alltid varit emot sånadär idolhoror som typ
"iiiiih aaaaah han är såååååååååå snygg, yaaaahh!" men fasen, nu är jag en av dom..
Men bara detta år, jag lovar. För seriöst, sen den dagen i stockholm då jag såg Robin B,
så har han funnits i mitt huvud, dygnet runt. Okej nej, det har han inte. MEn nästan!
Han gör mig varm, han gör mig kåt.



Later fäääänz!


Kommentarer
Postat av: Världens bästa Sara

"Alla var på pappas jobb och hjälpte till

men inventeringen, utom jag, det bortglömda, lite sådär ensamma barnet."

HAHAHHAHAHHA :D du är seriöst bäst på att formulera en känsla!

2008-11-11 @ 00:08:20
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0