We Are All Born Free & Equal


Ahapp, sitter i skolan atm, men jag vill helst bara ligga hemma under täcket just nu.
Om jag mår bra? nej, det är nog det sista jag gör just nu och motivationen till
att ens blinka med mina ögon eller svälja med min lilla strupe finns inte där.
Så vem vet, jag kanske slutar som en blundande och dregglande tjej
med universums dåligaste samvete. Only god knows...


"I cant sleep, cuz' my pillow is too wet"


Nåja, här i skolan har vi just gått igenom slutproduktionen i multimedian..
Blir ett ett bildspel om mänskliga rättigheter, ska handla om våran världs framtid, barnen.

Kommer bli i stil med detta...
Kommer bli fett najs...
.....eller kommer det?




Hej då
bara hejdå
inge puss på fänzen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0