fallen angel

Trött måndag, mens måndag.
Dagen har flutit på rätt bra, säger man FLUTIT föresten? :O
t.o.m alla 9h som jag spenderade i skolan gick fort, jösses.. va länge man är där!

Allt började med nk imorse, på en måndag liksom.. kom igen!
känner mig aldrig speciellt taggad inför att vara i den där
kalla och stela labbsalen. Sitter oftast lite off och ritar. Kanske att ett "va?"
slinker ur min mun, när någon försökt få kontakt med mig.
Borde nog skärpa mig, prov nästa vecka.

Annars så var de mesta lektionera rätt lalliga, rättskunskapen går alltid lika fort.
Speciellt denna gång eftersom brandlarmet gick efter att någon varit och slagit sönder
nån brandvarnare på en toa ;o värt, jävligt. Fast ibland slår ju tanken en, kul att se
vad man kan ställa till med liksom. Kul att se alla människor där ute på skolgården
och veta att det är p.g.a mig och min enorma muskelstyrka som krävs för att slå sönder brandvarnaren.
Men nu kommer jag aldrig att ha varken modet eller muskelstyrkan för det, så läget är lugnt.


Sedan över till företagsekonomin där jag fixade ett vg på provet! nöjd, auuuu.
efter det var det tack&hej.
Drog till syrran och hälsade på, fixade middag osånt.. djottbollar med makkisar! ^^
Och varje gång jag far därifrån så känns det sådär konstigt, liksom "..men ska du inte med hem sara?" Men neee.. :(



Nåja, ledig imorgon så då ska jag sova ut.
och PLUGGA.
Gud vare med mig.
Fred ut!


Chris Brown - Fallen angel.
Älskaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0