happy new year!

nja kanske lite fel uttryck!

Men idag så har jag och james 1 årsdag! :)
Sjukt hur tiden går fort faktiskt, känns som att det var nyss jag träffade
han på skolan första gången. Vi var lite halvbekanta och minns då han
kom för att säga hej, så tappade jag min penna i golvet.
Ingen big deal, men när man har på känn att man gillar någon
så tänker man "fan nu tror han att jag är klumpig också!"
hahaha, små saker, små saker..


Och som sagt så flyger vi till stockholm imorgon, kommer bli grymt skönt! :)
Inte varit där på länge faktiskt.
Längtar till stan
Längtar till hotellet
Längtar till hotellfrukosten
Längtar till hotellsängarna
Längtar till hotell lukten

hahah, jag längtar alltså till hotellet? Ah, kanske!  :D
sen så hoppas jag på att Simple Plan bor på vårat hotell, dom har ju spelning här då.
hahahah, önsketänkande!
Nåja, kommer bli en jävligt mysig helg tror jag!


Well well.. just nu har jag lite dåligt samvete för att jag vaknade ungefär NYSS.
Gaaah.. men får skylla mig själv då jag ugglar till kl6 på mornarna.
Men jag älskar det!:D
Ska börja packa kläder och sådant nu.
Läju bli en del....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0