I got my rock moves

Ja, här är jag, johanna hansson, henne som ni alla längtat efter.
Aaa om det vore så väl, men jag kan ju alltid hoppas. :)

Sitter för stunden och kollar på OTH
(one tree hill för de som inte gillar förkortningar/inte fattar).
Tycker denna säsong som visas nu har visats sisådär, för att inte ta i... 89437576 gånger? :o 
Brooke knullar fortfarande runt, Peyton är deprimerad och Luke låter farligt vettig
i sina välplanerade repliker. Och ja, jag älskar det!
....men ge mig något nytt. Något fräscht!

På tal om lite fräscht, lite kaxigt, lite fabulous.
Jag har gjort om bloggen, hej och hå vilken skillnad.
Nä, det är det inte. Fixade lite, sen insåg jag hur less jag var på blogg.se's
"design ändrare". Går det inte att göra det liiiiite mer komplicerande?
Aaa tack göre...

En annan fråga jag har är, regnar det eller snöar det ute?
Man ser det så bra! Så antingen är det stora droppar, eller snöblandat regn?
Hmm, här kommer det, den mörka tiden.
Är ju faktiskt 1 oktober idag så.


Ska vara fräckt cool nu.
Ska nämligen dyka ner i min Tom&jerry påse och se Andra avenyn.

Laaaater fänz!

       

Kommentarer
Postat av: THEONEANDONLYJAMIE

lägg ner OTH! Det fakkar upp ens hjärna har jag hört också :( On Top Of That: Din blogg är snajs nu :>,

2008-10-01 @ 17:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0