superhuman


Aloha!

Dagens onödiga vetande:
I Indien talar man över 140 huvudspråk
och 845 dialekter.

Frågan är ju ifall någon individ överhuvudtaget förstår en annan? :O


Idag blev det en nästintill kriminell början på lovet, kriminellt slött har det varit.
Somnade kring 6 tiden imorse, sedan klampar mamma in vid 11 på morgonen.. huh..
Låg dock kvar och drog mig tills hon farit till jobbet, och trust me.. fyfan vad skönt det var.
Gick sedan upp, tog en så pass lång och varm dusch att badrummet förvandlades till en ångbastu.
Tur att jag var ensam hemma, annars blir det alltid buller och bång. -"johanna, ska vi få mögel eller?!?"

Sedan så satt jag i morgonrock i x aaaantal timmar till, älskar sånt!
Men inte då man inser att det börjar bli mörkt ute igen och man har fortfarande inte kommit
någonstans här i livet, jag och morgonrocken.

Nåja, sen ikväll var jag på storheden med mami och papi.
Kirrade mig ännu en till mössa, ungefär 3545 mössan denna höst/vinter.
Fick även med mig en ben&jerrys!



Nu: Film + b&j
Sen: borra gaddarna, tandläkaren imorgon! klockan fittan 9! snällaaaa..
Senare: sleeeptime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0