You'll Ask For Me


Jag dör.
Jag skakar.
Jag fyser.

Nä så illa är det inte, men ibland känns det ju så! :) huhuh..
Känns just nu som att skolan är vars man är kollar, överallt!
Och jag är inget större fan av skolan, så det är jobbigt just nu.
Men det löööööser sig, det gör det alltid!

Fick ledigt idag iallafall! Har ju enbart en lektion på tisdagar och vi har projektarbete nu så.
Men blev det nå jobbat? eehm neee.. Tänkte dra mig upp tidigt, men eftersom jag somnade
först vid kl6-7 imorse så var det ju kört redan där :) hoho.

Sen vid 3 tiden kom jamesan förbi hära, vi gick & sov ett tag och sedan försökte vi plugga lite.
Men jag var så less och kunde inte ta in något i mitt lilla huvud, förlåt james! <3
Du försökte iallafall, det uppskattar jag! :) Sen efter att han farit hem så har jag faktiskt pluggat.
Dock har det inte gått framåt så jävla mycket, men lite..
Finns inte så överdrivet mycke fakta om barn i somalia som är krigare ;O
 

Nåja, nu ska jag käka upp mitt fil&flingor, sen lägga mig i sängen
och se klart på "Den galne proffessorn" :)


godnattfänz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0