let me feel, let me fall

Ja, tja och goddag.
godmorgon för vissa och faktiskt godnatt för somliga.
I andra länder kanske.


           

Bild 1: Jag, i egen hög person.
Bild 2: Apelsinmannen, james ivari!
Bild 3: Vanessa och Malin.. vet inte vem som föreställer vem,
             men ni kan ju ta den som ni tycker är finast :)

Jaha, vad har helgen innehållit?
Hmm.. Faktiskt inte mycket, inte ansträngt min kära kropp allt för mycket om man säger så.
I fredags så var det tänkt att hängagäng med klassen hemma hos Linn, my lovaah ;D
Men var waaay to hängig, så det blev en lugn kväll istället.

Sedan igårkväll så drog mami&papi till stugan, så jag drog hit
malin och vanessa efter att de hade sett TCOP :)
Vi lallade mest på, snackade strunt och kollade lite av P.S I love you ;>
En rätt så fett najs kväll liksom! Sedan så drog dom hem med nattbussen vid 00:30 tiden.
Det var kom på "Åh nej, jag hatar ju att va ensam hemma på natten!"
Ingen tvekan om att jag är bäst på att skrämma upp mig själv.

-"ska gå och hämta kameran i mitt rum.. eller nej, sitt kvar! tänk om någon hoppar fram just då jag går förbi vardagsrummet?! näfyfan.. sitt kvar johanna! men helvete, jag behöver ju kameran!  ....sitt kvar...."

Men sedan så kom ju faktiskt james vid 2 tiden, lättnad!
Vi hoppade väl ganska snabbt i sängs, han verkade vara tröttare än en snigel som just kämpat
sig över E4;an. Och vi vaknade vid 11 tiden då han direkt brummade iväg hemåt.
Hoho, me aint like.. blir så förvirrad! haha


Idag händer:
- Se klart Idol
- Äta frukost
- Börja plugga
- lalla på
- lalla på
- lalla på


Ha en fin dag folket, fänz.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jag diggar bilden på vanessa och mig ;D haha! JO det blir ju alltid så man skrämmer alltid upp sig själv när man är ensam hemma, iaf jag också!

2008-09-07 @ 14:02:39
URL: http://mmmalinn.blogg.se/
Postat av: Gustav

Jag antar att den högra är Malin då det är rosa läppar!;)

2008-09-13 @ 16:11:13
URL: http://gustaav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0