there is sounds in my head


Ah snälla, kan någon ta bort min enorma huvudvärk som aldrig vill lämna
min kära skalle ifred? Det vore något, den som kunde det skulle bli min hjälte.
My hero, my love.

Haft ont enda sen igår då jag kom hem från skolan, känt mig hängig osv.¨
Så inatt slog febern till, dock inte så mycket, men tillräckligt för att jag inte skulle
kunna somna. Pissigt..
Så imorse vaknade jag upp, kände redan då jag öppnade ögona hur hela kroppen värkte.
Gick upp och försökte kvickna till, ihopp om att det skulle gå över. Men iiiicket..
huvudvärken är kvar enda sen igår, känns som att den gror inne i huvudet på mig.
och lite halsbränna + ont i öron och hals skadar ju inte, as mysigt.

Det enda jag är bekymmrad över är att jag har 33.5 i kroppsvärme nu.
Det är ju verkligen inte feber iallafall, jag börjar kylas ner typ? hoho.. schysst.


Så min dag idag kommer att tillbringas i soffan, men täcke och kuddar.
Om jag nu orkar ta mig dit, mina ben pallar inte gå. De skakar och fryser.



Krya på dig johanna, jo tack i will.
Tjao fäns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0