I will never be the same person again

Antingen är det blogg.se som är kokobällibä eller så är det helt enkelt min dator som inte gillar hemsidan.
Har hur som helst inte kommit in på hela dagen, fast det verkar alla andra gjort.
Så det är nog min dators fel, eller vänta.. det är mammas dator.
Allt är mammas fel!

Och vad händer i mitt liv?
Det som tar mest tid är väl skolan. Dock bara på dagtid, eftersom jag inte fixar
att plugga på kvällarna längre. Det blir inte av helt enkelt.
Men jag tror att det är enbart jag som inte har nog energi.
Kanske ska jag börja sova längre på nätterna? Men jag vill ju inte lägga mig tidigare precis.
Jag vill kunna ligga vaken och kolla på mitt kära Svensson Svensson tills man
får panik då man kollar på klockan och då man sedan tvingar en själv till sömns.

Nåja, sedan så är jag så klart med mina goa friends och jamesan.
Thats it, det är mitt liv.
Nädå, coolare än såhär är det faktiskt, tro mig! rockstar!!

:O

Nu ska jag kolla igenom samhällsläxan tills imorgon, enbart för att få se svensson svensson sen.
eller varför inte dra lite Rena Rama Rolf ikväll? vore ju festligt!


FRED UT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0