all these things I hate

It was so good, once upon a time
It was a simple time, it was a good time
Now we got the perks and all the crème
And it's tearing us apart at the seams
But I remember
When it was good
We were sitting on the top of the world





Har alldeles nyss kommit hem från vanessa :) varit där ungefär hela kvällen och lallat på, och därinnan så var jag och hälsade på hemma hos james. Jag och kvinnan gjorde väl inte så mycket egentligen.. pratade om livets stora frågor och vi kom fram till svar på alla! Ne, så var det inte alls. Vi tittade på tv, snackade lite om helgen (som förövrigt ser ut att bli riktigt bra!) och sedan så blåste vi även massa såpbubblor på hennes balkong och åt vindruvor/jordgubbar med grädde! Soft tyckte jag, soft tyckte nog vanessa med :)




Imorgon blir det tandläkaren, får förhoppningsvis med mig vasse dit :D haha. Sedan ska jag hämta ut ett paket, oooooh.. undra vad det kan vara!? sedan så ska vi säkerligen in till stan en sväng, ryktas om att jag ska göra ett till hål i örat. Lutar åt det, ja :)

Nu ska jag lägga mig och titta på maaaaassa SATC, sen sova.
phözzz fänz


  hahah, får hoppas du är i min säng snart då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0