Can't help it

Vad fick jag för konstig bloggmani nu då? har inget att säga egentligen, förutom att min fruktsallad blev JÄVLIGT god. Så jag har då intagit veckans vitaminintag nu!:D sedan så älskar jag våran äppelklyftare, hahah.. svin kul att pressa genom äpplen, så kul att mamma fick komma och ta den ifrån mig efter det 4e äpplet. Mja, nästan iallafall.

  

För den som ville se min fräcka fruktsallad.... nä ingen, tänkte väl det.


Så nå jaaaaa.. comin' up next on americas next topmodel.... ?
Nä, nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på endel SATC, har snart kollat igenom hela boxen, igen. Men jag älskar det lika mycket ändå! :D

Men juste juste justeeeee, måste visa er den roligaste grejen som hänt idag! snygga boys också. så jag klagar inte. synd att inte knäckebrödet gick sönder för dom.... (A)




Godnatt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0