how you remind me



Måste få berömma mig själv nu, har suttit och pluggat sedan ja.. jag skrev sist! :D Hunnit endel på psykologiarbetet och även endel på historian efter att ha fått en viss hjälp, ett stort tack till johan! :D nöjd han lär bli ifall han läser detta, så därför säger jag inget mer om det. haha

Nu så tänkte jag hoppa i duschen, sedan läsa lite inför nån miniredovisning i LPL imorgon och sedan titta på Dr.Phil (skriver om honom i min psykologirapport). Sedan så ska jag sova, har världens längsta och pissigaste dag imorgon... men får se fredagen som en tröst, inga lektioner eller något! :D yay.



Tack&godnatt

Kommentarer
Postat av: Johan

Haha jamen fan va skit jag får om du får IG (A)

2009-04-23 @ 14:14:51
Postat av: JOhan

Haha jamen fan va skit jag får om du får IG (A)

2009-04-23 @ 14:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0