tristess

ah, då sitter man här i stugan då, andra dagen, mobilt bredband.
Läget i stugan är bara bra, finns inte allt för mycket att göra...
så jag äter, sover och bastar! Men jag gillar det, lite rehab känsla över detta! :) Igår gjorde vi ungefär.... ingening, iallafall inte jag, bara sov sov och sooooov. Kanske för att jag fick sova endast 2-3 timmar på natten. Men tog igen det inatt och sov heeeela 11 timmar! :O minns inte när jag sov så länge sist.


Ikväll taggar vi för robinson, eftersom det är de enda som är någorlunda bra på tv och sedan så blir det såklart bastuuuu! :D Kommer sakna det då vi far hem, fast samtidigt så är det 63453513 gånger fler saker som jag saknar hemma.. så jag kommer kämpa för att ta mig hem imorgon, eller väldigt tidigt på måndag. Bara för att få sova någon extra natt i min kriminellt sköna säng som jag har här! måste nästan ta hem den... gah (A)
 

Nåja, nu börjar internet att fucka sig igen, så jag ger upp.
Bara blogg och facebook som funkar ungefär, bdb äre inte ens någon idé att försöka med. Bara bajs.


pusss fänz


Kommentarer
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning :)

2009-04-14 @ 17:41:45
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0