the joke





Jaha kära vänner, klockan är bra mycket nu. Känner dock ingen större stress, eftersom att jag har sovmorgon till 11:50 imorgon. Vilket betyder att jag får sova till hela 10:00 :D mummmms. Dock är min väckning beställd till kl 08:30, men jag älskar känslan man får, då man vet att man får somna om! :D Grejen är även den, att jag är super duuuuper trött just nu... men inte fan tar jag mig till sängen? Tänkte liksom passa på att lägga mig där, medans det fortfarande regnar ute. Är faktiskt asmysigt, ligga i sängen med kallt täcke och ha öppet fönstret ut så man hör då det regnar. hooooh, harmonisk där igen!


kommit på en ny grej föresten, videoblogg! det är fan något jag ska prova.. självfallet inte seriöst. eller?
hahahaha skrattar av bara tanken, har lagt upp några idéer under dagen, så detta blir nog bra :D haha fyfan


Nä kompisar och alla fänzz där ute, det blir nog sängen nu!
ha en underbar natt.

Ömma smek / Er vildkatt




hahahah tyckte denna var kul.
natthumor, gnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0