shake your pom pom

Vill först tacka alla som gjorde min födelsedag till den bästa! :D
ni är bra goaaa ♥
bilder lär komma upp inom en snar framtid!





Igår, det var lördag, jag var en aning bakis när jag vaknade. Vilket jag aldrig brukar vara annars. Kanske var full fortfarande? chansar nästan på det, min skalle var inte välkommen i min kropp och jag hade lust att sätta ett nackskott på mig själv hahah :D

Hela dagen så gjorde jag ungefär ingenting, bara tog det kriminellt lugnt och vilade min skalle. Sen på kvällen så bestämde jag och vasse en date, så hon kom hit ut till sunderbyn :D Vad gjorde vi då... vi var coola, ghettogirls. Och så såg vi på Step Up 2, så jävla sexiga killar i den filmen! skulle kunna äta dom, från topp till tå... topp till tå..


     

  









hahahaha tjuren på mig! :D
fu vasse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0