4 BUGG OCH 1 COCACOLA

Ni har nog aldrig skådat en mer rastlös johanna, tog mig ut på en prommis i hopp om att det skulle bota mitt kryp i kroppen, men icket. Har fortfarande energi för en hel kommun kvar!

Roade mig just med att leka lite.. ja, med rösten alltså.


Asiat - okänd
Röst - johanna "rastlös" hansson




Samara - ja... samara?
Röst - johanna "lättroad" hansson

(och nej, det är inte världens längsta luftrap jag drar...
hade däremot INGEN luft kvar i lungorna efter det där...)



Bäbis - okänd, men ser jobbig ut..
Röst - johanna "helt fucked up girl" hansson





TACK OCH GODNATT FRÅN HUS NUMMER 10!





updat.

hahahahahahaha

-              oscar says (22:47):
det var typ inte kul
-              oscar says (22:48):
blev fan rädd



Kommentarer
Postat av: Malin

Alltså johanna vad fan gör du på kvällen? :D haha börjar bli lite orolig hära ;p

2009-09-01 @ 18:56:24
URL: http://mmmalinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHA fyfan, älskar bebisen!

2009-09-01 @ 21:05:55
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0