hmm...



Har tänkt på en sak, att nyfödda eller väldigt små bäbisar är ju helt groteskt fula?
Kommer säkert att tycka tvärt om när jag får mina egna kryp, men jag insåg det här om dagen då jag var på stranden och såg en så förträffligt ful unge. Jag menar, äre helt enkelt generna eller är dom för omogna? Brukar alltid titta på föräldrarna, hur dom ser ut, och ja.. ibland förstår man ju varför ungen ser ut som den gör. Men ibland ser man hur SNYGG pappan är, en riktig pilf, och då blir jag fundersam...

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du blond i din naturliga hårfärg?

2011-09-27 @ 15:56:28
Postat av: Johanna

Nej, är du det mr/mrs anonym? :)

2011-09-27 @ 19:45:33
URL: http://johahannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0