This boy

Har nyss ätit och nu vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Alla friends verkar vara på olika håll.. pojkvänner, personalfester och allt lajbans :) Så jag funderar på att ha en myskväll för mig själv, se någon film och.. bara vara... myskläderna är på också, så jag är redo! Sedan vet man aldrig vad som händer, ska hålla tummarna för att mr.wallin ska hitta sig hit senare eftersom att jag känner på mig att jag kommer bli riktigt rastlös senare, men man vet aldrig med den herren och det underbara lokalsinne som han har :)



Nä, nu är det Fighting eller Never back down som gäller.. tror att det var båda dom filmerna som nyss blev klara på utorrent :)


later, kyzz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0