babyme

hahaha, åååh.. jag älskar att titta på bilder från då man var liten :D Antingen äter man, ser överdrivet nöjd ut, skrattar eller suger på mammas bröst. ALLTID något utav det! Sagt det förr och säger det igen, skulle göra VAD SOM HELST för att träffa mig själv som liten, grym man var...

Vi ska åka till legoland och även åka färja.
och johanna, 4 år, vet EXAKT vad FÄRJA är.

-"så johanna, vad ska vi göra i helgen?"
-"hmmm..ehm...hihihi, vi ska till legolaaaaand! och så ska vi måla!"

hahahaha, stupid kid!



Snackar du med mig? åh, kunde inte bry mig mindre va.... hahaha


Nöjd, som sagt..


som sagt, överdrivet nöjd






Mami i sina unga dar! :D


Fan va spenstig min stjärt såg ut, vill nästan smiska till mig själv lite..


STÖRTKRUKAN <3 hahaha, lite "yeah shakira shakira" över den här bilden :D




NU: ställa mig i duschen och tvätta bort all skit, eller svett kanske. Svett är skit.
SEN: Romantisk middag för två med malin på pizzan :D tända ljus, tack..
SENARE: i dont know, kanske sätta oss i en busskur och dunka "fest hos mig" så hela sunderbyn hör. Så som hela sunderbyns 95or gör numera.
Åh, så jävla coolt.. shit.. hur gör ni det!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0