TIK TOK

vilken U-N-D-E-R-B-A-R dag :) vaknade tidigt, tog en dusch och började för ca 1h sen att känna mig lite trött och grinig. Precis som ett litet barn som behöver ta en lite eftermiddagslur, precis så är jag. Fick just ett väldigt dramatiskt telefonsamtal av sofie, eller okej, det var inte det minsta dramatiskt förutom då hon sa "det ringer på andra linjen, HÄNG KVAR!" kändes lite amerikanskt sådär, som dom alltid gör på filmer. Och ja, jag blir jätte fascinerande då man kan prata med flera personer på samma gång i teleon UTAN att den andra hör vad man pratar om, så hippt!:D

iallafall så ska jag göra henne sällskap ute i rutivik ikväll, ute i skogen. Men det läju bli tjusig, får bara hoppas på att hennes karl kan skjutsa hem mig sen också, annars blir jag FAST i SKOGEN... o-m-g...



fan va cool jag ser ut, höll på att säga "jag önskar att jag var som hon".
Men kom på mig själv, jag är ju jag, jag är hon på bilden! damn!


Kommentarer
Postat av: stinky

SNYGGG!!!

2009-08-22 @ 17:41:38
Postat av: stinky

SNYGGGG!!

2009-08-22 @ 17:41:57
Postat av: stinky

2009-08-22 @ 17:42:14
Postat av: stinky

haha oj vet inte vad jag håller på me.. ;D

2009-08-22 @ 17:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0