godmorgon, godmoooorgon!

wö wö wö wöööö, morgonpigg, morgonparty, hos mig, hos mig, hoooos mig!
yeah, put your hands up!!

måste ha något att göra med att jag vaknade till denna låt, låg som i koma och var helt död.. sen började den spelas på mobilen som alarmsignal och då, började ligga och shakea lite halvt för mig själv.. sen hakade jag på sången då det kom till första "I'VE GOT THE POWAAAHH!" :D Sen flöt det bara på, hoppade upp ur sängen, ställde mig och började dansa lite, hoppade i kläderna och snurrade ut mot köket. Där slutade dansen, för då hörde jag inte musiken längre. Så jag gick tillbaka till mitt rum.

 

Nu måste jag för helvetes jäklar göra mig klar, min buss går snaaaart!
fick just veta att anna glömde idrottskläderna, så det blir inge mobbning på oss, yes!
Undra ifall NÅGON ANNAN på hela gymnasiebyn har idrott med oss? eller har vi för oss själva, för att vi är så förbannat hurtiga, så ingen hänger med i vårat tempo?
jag tror nästan det, jag vill tro det! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi va beeest idag på idrotten!

2009-08-31 @ 18:56:06
URL: http://anannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0