light, magic light

Ja, här sitter jag och gör allt....förutom det jag egentligen borde.
Dumma jag, such a badass!

Började leta lite förslag på frillor och färg, ska till frissan på tisdag..
så det är dags att bestämma sig kanskeeeee!
På tal om "frissan", är inte det ett väldigt 80-tals aktigt ord? Jag levde inte då, så jag vet inte. Men om man går på känn så...


Och det jag egentligen borde göra är att skriva min rapport om ungdomsaborter.. totalt ointressant just nu. Är för trött och omotiverad RIGHT NOW. Kanske får ta det imorgonbitti istället... hmmm.. kanske.

Påtal om gravida människor, såhär ser en gravid fisk ut.



HAHAHAH, ser så jävla äckligt ut!! HAHA


tack och adjö! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0