2009



ÅRET.

Hur har året nollnio varit för dig? - för att vara djup och dryg så.... Känslosamt.
Bättre än förra året?  - joo, det har det däremot varit :)
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - vissa människor som kommit in i ens liv.
Har du flyttat under år nollnio? - nixpix
Har du hittat en ny låt som du älskar? - med all säkerhet, men ingen som älskas nog mycket för att poppa upp direkt i huvudet.
Isåfall vilken? - +-0
Har du druckit alkohol? - johodu
Har du kysst en främling? - johodu

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? - ja vad ska man säga.. den har funnits där.
Har du varit kär? - mm
Har du sagt jag älskar dig till någon? - inte till en grabbbb iallafall
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - joo
Har du haft ett hemligt förhållande? - hemligt.. ne?

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? - no, god no!
Har  någon i din släkt avlidit? - nej, tack och lov
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - nej, jag är sneeeel :)
varit i slagsmål? - big no no , huge no no!

PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? - jamen du, massvis!
Isåfall vad? - ja det vet jag däremot inte... :D
Har du skämt ut dig? - men säg någongång då man inte göre haha
Har du ljugit för en vän? - ja
Har du varit ute en hel natt? - oh, summernights..
Har du blivit tagen av polisen?  - nej, jag är snäll, sajaju!
Har du sovit i samma säng som någon av det motsatta könet? - joppppps, lööööve it
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - ja det har jag nog också haha

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går/gick du på? - Örnen
Har någon varit/var någon elak mot dig i skolan? - nja, kan inte komma på något tillfälle
Hatar/hatade du någon på din skola? - MEN JAAA TYP ALLA, förutom min älskisklass
Har du gjort/gjorde du något framsteg? - kan hända, kanske inte.
Haft alla rätt på ett prov? - joo

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? - YES BOX! :D
Har du förlorat en vän? - kan jag inte påstå
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - ja, det skulle man kunna säga :)
Har du gått bakom ryggen på en vän? - nej
Har du ljugit för en bästavän? - nej
Har du haft en relation med en vän? - kärleksrelation? för o ha det så måste man väl vara vänner, så ja.
Har du många killkompisar? - Jo det har jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0