pour some sugar on me

Idag fick vi ett litet "god jul-kort" från våran Livskunskapslärare, på baksidan så var det en text som vi fick tolka hur vi ville och att den var lite menad till personen. Man fick ta kortet ur en hög helt slumpmässigt. Och se, kan det bli mer sant än såhär? Var också det första jag sa då jag läste kortet. Det stämde så sjukt bra in på mig. Jag är som ett barn. Ibland. Lite mer än ibland.

 

 

Förövrigt så gör jag inte så mycket.. sitter här i min myströja (en tröja som jag aldrig skulle lämna huset med). Det är nämligen den tröjan som man hade som "klasströja" i 9an. Man tyckte att man var så ofantigt coolt, det var nästan hemskt hur frän man kände sig.

 

Såhär ser den ut iallafall:

 

 

ja, ni förstår ju själva....

 

 

Ska titta vidare på First Blood nu. Sylvester Stallone är nog krigarnas krigare, efter Crocodile Dundee förstås. Eller nej, ursäkta, efter Mr.Wallin. Så var det ju. Och medans jag skriver JUST PRECIS DETTA så slutar filmen, så då var det kört. Så nu ska jag se på Paradise Hotel XL istället, sen lägga mig och sova. Grötätning på skolan imorgon, sen JULLOV! haaaaaaaaaaaaallelujah.

 

 

tackhej, puss&flås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0