Inlägget är inte så långt som det ser ut. Lätt värt.

 

Gustav Wikström, ja, det kommer alltid att vara Gustav Wikström.
Själva kvällen har utspelat sig med mina kvinnor och självaste Gustav, i ett mycket lugnt och harmoniskt skick. Då vändningen sedan kom på MSN. Men om vi säger såhär, jag är inte förvånad.

Gustav says (02:53):
- jag har en suuuuperskön låt!!!!
- Jag har diggat den i flera veckor nu
Gustav says (02:55):
- http://www.youtube.com/watch?v=-0VtQc2CSA8
- lyssna på texten!!!!!<3
I'm not a whore, but I like to do it!
-» johanna says (02:56):
- HAHAHAHAHA

Vid detta lag så förstod jag att han gillade låten, jag kunde hålla med om att den hade bra dunk och att jag lätt skulle kunna sjunga med till den under en fest. Okej, jag sitter även JUST NU och sjunger med till den. Men något som skiljer sig då vi kommer till mitt och gustavs tycke om denna låt är: texten.

Gustav says (02:56):
- Most girls I meet are quite savage
Always tryin' to grab up on my package
The say I look yummy and they want a taste
But I'm a human not a sandwhich
- asså älskar verkligen texten



Nu började jag fundera på Gustavs personliga värde, ville han förstöra det? vill han nedvärdera sig själv? eller är han bara enormt ärlig? Jag skulle tro att han menade "den här låten är som gjord för mig!!" alltså, ärlighet, sanning.

Jag tänkte att: Ja, denna låt var väl den "grövsta" låten de hade. Men icket. Självklart så har herr Wikström letat upp fler låtar, denna gång heter den "Shots". Även den har hamnat på min playlist.. damn...

Gustav says (03:00):
- lyssna på deras andra lååt som heter shots
- den e åxå skön
- The ladies love us, When we pour shots
They need an excuse, to suck our cocks
Gustav says (03:01):
- If you feelin’ drunk put your hands in the air
and if you tryin’ to fuck put your hands in the air
Now say "I’m fucked up" ( I’m fucked up)
- haha jag har alltid båda händerna i vädret då den texten kommer



Nu kände jag, att allt är precis i sin ordning, allt är logiskt och det är helt enkelt för mycket. Så vi började planera för framtiden, den såg inte heller så rumsren ut.

Gustav says (03:04):
- jag hade velat ha en klubb med lättkläddatjejer som dansar på en pole
Gustav says (03:05):
- *piiiiip* hade lätt fått vara en poledansare
Gustav says (03:06):
- Jag vill det verkligen

Ja, vi förstår att du vill det Gustav, vi förstår det.

Det blev för mycket på en gång nu, alla som inte känner Gustav, kommer förmodligen aldrig att våga närma sig honom nu. Eller ja, ta kontakt om ni är på att bli poledansare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0