kiss this thing goodbye

Ahapp, fredag imorgon och på schemat står det: Titta på luciatåg och tandläkaren. Thats it.

Och kan meddela att någon fest på luciavakan är jag mycket tveksam till, otaggad till max. Ska ragga upp nån som vill bygga pepparkakshus och vaka med mig istället. Vilket lär vara INGEN. Men vi får väl se. Skamm den som ger sig.

och jag bara undrar, kan någon baka lussebullar åt mig eller? tänker inte sjunka så lågt att jag KÖPER, det är big no no i min värld. Iallafall i detta hushåll, här sätter inte någon en fot med en KÖPT lussebulla. jaja, får väl baka det på min egna luciavaka också då. Oj va kul jag ska ha.


godnatt och hejdå, fuckers.



It will only hurt me all the more.
I'm afraid and too shy to let you see
To me you're really someone special.
But you will never understand..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0