Lick it up



Sofie for hem för 30 minuter sedan :) Haft en riktigt kul kväll faktiskt. Var först här och tittade på nya American Pie filmen, sen fick vi lite spring i bena och kryp i kroppen, så vi gav oss ut. Slutade med att vi hamnade hemma hos auland där även per och anton var :) Gamla 9c, va bra vi är. Snackade om massa gamla grejer som hänt under högstadiet. Vem som var sugen på vem, vem som sa det och det och vem som inte har förändrats i personligheten ett dugg...alltså, jag. -"jo du johanna, du är då fortfarande densamma, lika sjuka och härliga funderingar!". Och jag håller med, jag har inte förändrats ett dugg, jag är lika sjuk fortfarande.


Nu är jag rastlös, så pass att jag funderar på att lägga mig... bajs.



Är du nöjd med ditt liv?
Ja, man ska väl inte klaga, i guess
Hur långt hår har du?
Det är väl rätt så jävla långt nu, får ju inte till det!
Är du en känslosam person?

helt sjukt känslosam, ungefär allt kan få mig att börja smågråta lite. Men oftast så visar jag det inte :D
Är du romantisk?
jaa, det kan jag vara :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
njaa....
Har du någonsin varit avundsjuk på en vän?
ja, det har väl alla varit någon gång
Kan någon lösenordet till din blogg?
det tror jag inte, men kanske. Borde nog byta
Vad har du på dig just nu?
mjukiskläder rakt igenom, gudomligt älskat
Någonsin fejkat sjukdom för att slippa skolan?
med all säkerhet!
Har du en bra klass?
helt fu-fu-fu-fu-fucking BRA klass! kommer gråta ihjäl mig på studenten, haha
Nånsin förlorat en vänskap över nånting fånigt och dumt?
inte direkt FÖRLORAT, nje
Vilken var den sista personen som ringde dig idag?
sofififififie
När var senaste gången du grät inför någon?
minns inte när det var face-to-face, men i telefon med sofie har det varit några gånger denna höst...
Hur ofta städar du
känns som att jag alltid gör det, kanske för att det behövs också
Vad ser du fram emot?
att få lägga mig i sängen, blev less nu
Vad gör du när du är uttråkad?
med min fantasi så kommer man alltid på något, något nytt varje gång också
Välj ett sms i din inkorg från den senaste veckan:
("om ni kommer så tycker ja att du borde dra med johanna! ;)" nu måste vi ju nästan fara! :p)


Kommentarer
Postat av: TVILLINGARNA

ha en bra söndag =)

2009-12-06 @ 15:10:59
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0