The most outrageous slice of pie!

 

Varit på en långprommis ikväll, ensam, i mörker, i 11 minusgrader och med en låtsas våldtäcktsman bakom mig. Ja, ibland inbillar jag mig att nån är bakom mig.. speciellt när man går på lite avskildare vägar, som jag förövrigt inte fattar varför jag går på. Då blir man lite småskrajj, tror att man har någon bakom sig och så går man fort som bara fan.


Nu är det American Pie - Beta house. Den är ju lagomt bra och lagomt sexuell. Men jag har aldrig klagat :D



Kan även hälsa från anna, hon sitter o gibbar hela kvällen så hon har inte tid.
Hör enda hit från bensbyn när hon med jämna mellanrum ropar "HS HS HS! RUSCHA DÅ!!". Så sitter hon där och hoppar mellan tangenterna och ett smattrande ljud hörs från hennes hörlurar. Mmm, anna är en hård kvinna hon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0