the thanks i get

Jag är helt slut i min kropp! Näsan är täpp, skallen bankar och halsbrännan lever jävul i ja...min hals. Har även sovit 1-2 timmar ikväll och ändå sitter jag här nu och gäspar som aldrig förr! Tror det blir kvällsfika nu, sen hoppa ner i sängen och äntligen få sova ut lite imorgon, är ju trots allt ledig. :)


Och vad morgondagen bjuder på vet jag inte riktigt ännu.
Hoppa upp i någorlunda bra tid, städa rummet, kinalunch i stan med gurra, vanessa var nog också på. Sen vetefasen vad jag ska göra av all tid. Kanske bygga mitt årliga pepparkakshus, det hade ju faktiskt varit ganska mysigt :)


Här är min lilla julgran som lyste så fint imorse då jag vaknade :)



Här är min vän, Staken.




Första luckan öppnades idag på min fräna kalender! Låg i en evighet imorse och läste på varje lucka, stod nämligen nå fyndigt på varje :)





Såja. Nu ska jag bege mig bort, bort, bort, bort!
Ha en trevlig natt gott folkz.



ps. jösses vad jag började längta till detta nu. Titta så fint....
Julen i familjen Hanssons hus är svårslagen, mmmhm! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0