Westlife, now and forever!!!!


Åh, idolfeber!

hur FÖRBANNAT bra var inte erik ikväll? och hur FÖRBANNAT bra var inte calle då han fick sätta sin favoritlåt?! :D (okej, nu lät "sätta" helt otroligt felplacerat, använder det oftast i andra sammanhang... men iallafall!). Och hur bra var det inte att Tove åkte ut?

OCH HUR BRA VAR INTE WESTLIFE!? FÖRSTÅR INTE VARFÖR JAG NÅGONSIN SLUTADE LYSSNA PÅ DOM. Åååh, dom ÄR min uppväxt. Minns när man var sisådär 13 år, satt och kunde varenda låt och låtsades att det var MIG dom sjöng till. Hur kära dom var i mig, hur jag var "the best part" av deras dag och varje gång de såg mig gå förbi så var det som att "flying without wings" :D Jag blev kär igen, lika kär i Nicky som jag var förut. Han var nog min första stora kärlek. Efter Shane i Westlife... ni vet.. jag gick emellan dom lite ;) Man måste ju prova sig fram, hur ska man annars veta vad som är bäst som liten, förvirrad, 13åring? Mm, juste.


Grabbar, jag älskar er!




Åh... jag svävar...



Nu ska jag lägga mig i sängen och drömma fantastiska drömmar om Nicky, my man! Hoppas att han drömmer om mig också, jag såg hur han tittade på mig ikväll. Blicken som han riktade mot kameran, den var till mig, jag är hundra på det!


Nattis! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

okej nu ska jag typ sluta läsa din blogg......... orka säga vem som åkte ut i idol då, jag har inte sett det ännu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ALLT HAT I VÄRLDEN TILL DIG....... brinn eller ruttna i helvetet.

2009-12-05 @ 17:46:33
URL: http://anannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0