You change your mind like a girl changes clothes

Ändrade planer, blir utgång ikväll ändå..

vafaaaaaan ska man ha på sig!? åh hata hata hata.
satt för någon dag sen och tänkte "mitt humör har ju blivit mycket bättre, blir aldrig sådär hysterisk längre". Sen kom jag på varför: jag är nästan aldrig ut på krogen längre. Det är då jag får panik, hatar att behöva bry sig om vad man har på sig. Alla skator i luleå är så förbannat dömmande, man måste se ut som alla andra, det är ett helvete. Ska flytta till stockholm. Där kan man gå utklädd till en påskkärring under julen, utan att någon bryr sig. Så jävla underbart.


hatar kläder.
inför naken-mode istället.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0