Do you swear you won't leave me?




Godkväll fänz, eller godnatt kanske?
Vet inte vilket som passar bäst, så ta det ni behagar..
Ikväll har varit en ooootroligt lugn kväll och ärligt så har det varit gudomligt skönt! Fick dock tråkigt där ett tag, så jag laddade hem nfs (need for speed), as roligt spel ju!:D Sen kan vi ju hurra för att jag lyckades installera det själv, med lite hjälp förståss, men ändå själv! :)

Nåja, just nu tittar jag på filmen Love And Basketball som faktiskt är as bra! tacka gudarna för att jag hittade den tillslut, gick ju inte att ladda hem den någonstans ifrån... Men ja, då kom johannas smarta sida fram och yeah, filmen var hittad.
Fett med najs, yeah yeah wow wow!!


Ska kura in mig lite extra i mitt stoooora täcke nu och se klart filmen.
Det kan bli bra.

P.s. jag gillar mitt hår på bilden.
Det ser långt och fint ut, vilket det kanske är också.
Yeah, mitt hår är bra.
och det är ju aaaaas viktigt att ta upp det i denna blogg!:)




Nåja, film nu och sen lägga mig i sängen i min ensamhet..
Huh, finns det något värre än att sova ensam då man behöver närhet som mest? Jag skulle vela att någon bara låg bakom mig, höll mig nära och snuffsade i nacken sådär. Liksom känna någonannans andetag, det är bland det tryggaste jag vet. Speciellt att få ligga mot någons bröst, alltså på killen! åååh.. nu vill jag inte lägga mig, känns ju sjukt meningslöst.


hejdååå och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0