+



Denna vecka mina vänner så kommer det inte vara en bild på Veckans Babe, utan det kommer vara ett videoklipp! Allt för att man ska se lite tydligare hur babe denna person är...  och personen som jag talar om är såklart Samuel Haus! Allas våran lilla Tzatsiki (A)

För några år sen var han bara en liten pojke
som spelade i en film som jag personligen älskade!
Men idag är han en MAN, en BABE, som jag mer än gärna skulle rulla bland lakanen med! Nej gud, får man säga sådär om söta Tzatsiki?
fel fel fel av mig där, klart man får säga så om BABE Tzatsiki!





Man hör inte riktigt vad han säger,
men det är inte det jag är ute efter heller.
Jag bara tittar. Jag bara njuter....

Kommentarer
Postat av: jamie

men, det där är ju.. jag? :>

2009-02-01 @ 14:13:31
Postat av: blomman

han är fan en riktig BABE!

2009-02-01 @ 14:19:20
URL: http://jojehanna.blogg.se/
Postat av: mrs.bloggägare

nej james, ni är inte lika längre! :D

2009-02-01 @ 14:31:07
URL: http://johahannahansson.blogg.se/
Postat av: jamie

nehe :p

2009-02-01 @ 15:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0